Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Thursday, April 1, 2010

...awak...

awak.. awak tahu tak..
kita terharu dengan perubahan awak... Kita bagai dah nampak realisasinya cita-cita kita... kita rasa sangat hebatnya Allah membimbing hati awak dan kawan-kawan kita yang lain. tapi kita nak minta maaf, kita bukan pendakwah hebat yang berhujah hebat. kita tak pilih untuk berhujah, bila bersama awak dan kawan-kawan. kita takut hati awak lekas menolak, melenting. takut ada salah dari kata-kata kita yang tak mantap, yang sesuai untuk awak. cukuplah apa yang terzahir dari perbuatan kita. kita pun tak mantap. tapi setiap apa yang kita buat, kita doa agar Allah beri hidayah pada awak dan kawan-kawan.

yang tak putus dari kita hanyalah doa.. agar kejayaan awak, kawan-kawan dan kita akan membuahkan iman dalam diri.. biarlah perubahan awak dan kawan-kawan bukan dari tangan kita, bukan dari hebatnya hujah kita, tapi kita rasa Allah bagi rasa puas pada kita. hampir empat tahun kita tunggu...tapi kita puas...

rasa terharu, bila tengok awak... rasa bersalah, kita rasa kita belum buat apa yang sepatutnya untuk awak dan kawan-kawan. kita selalu busy dengan kerja-kerja kita yang lain. ada juga yang tak dapat attend bila buat discussion. awak dan kawan-kawab sangat baik, selalu consider kesibukan kita. semoga mengalirlah pahala berkat atas usaha kita tu untuk awak dan kawan-kawan. Semoga awak dan kawan-kawan selalu diberi hidayah oleh Allah... dan sentiasa di jalan kebenaran. semoga kebersamaan kita di sini menjadi foundation untuk membentuk keperibadian awak menjadi lebih baik.

awak...harap tak keterlaluan, kita menyimpan harapan yang lebih tinggi. kita teringin nak tengok awak aktif sama macam pendakwah hebat yang lain. mungkin lebih hebat.

sayang awak sangat,
dirimu adalah permata Islam yang bersinar cemerlang,
sinarilah kegelapan jahiliah dengan cahayamu yang terang

dirimu adalah permata Islam yang hebat
doaku agar dirimu menjadi pendokong ummah sejagat


ntah, rasa nak tulis..... kerana awak.

4 comments:

Anonymous said...

awak...
kita saaayaaang awak!
^_______________^

Tarhata Kiran said...

thanks....

kita sayang awak jugak anon...
tapi siapa awak?

nurul farhana yanti a.ghani said...

awak! kita syg awk hehe

Tarhata Kiran said...

kita pun sayang awak...:)