Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Thursday, April 21, 2011

Saya Pada Hari Ini (2)

versi ngarut-ngarut ajer...

Alhamdulillah.... akhirnya proposal master saya yang di kecoh-kecohkan satu dunia itu telah saya siapkan kelmarin. Walaupun terdapat sedikit ketidakpuasan di situ. Namun saya terpaksa redha kerana hidup ini perlu diteruskan untuk kerja-kerja yang lain pula. (iaitu blogging....eh salah)

Kedua.... alhamdulillah...saya dapat meng'order' data MODIS dengan hati yang tenang, kerana tidak perlu menunggu dia me'loading' dengan amat lama. Bertambahan lagi dengan website NASA yang macam susah jer nak loading lately....ke sebab line internet kat sini yang slow low...

Err... what ever..

Syukur pada Allah yang mengurniakan seluruh nikmat. Sesungguhnya kehidupan kami adalah menjadi hamba kepadaMu. Dan kehidupan kami adalah menjadi khalifah bagi makhluk ciptaanMu. Sesungguhnya Engkau merendahkan sehingga kami tiada bongkak dan takbur dengan apa yang kami kecapi di kala ini. Namun Engkau meninggikan hingga kami bangga menjadi pemegang amanahMu di muka bumi. Semoga Engkau tetapkan dalam hati kami untuk sentiasa berpegang dengan janji kami kepadaMu. Ya Muqallibal qulub, thabbit qulubana 'ala deenik wa tho'atik.

1 comment:

Tarhata Kiran said...

next entry...sila enterkan yang berkualiti tinggi yer..